Pages

မိတ္ဆက္ျခင္း


ကၽြန္ေတာ္၏ ခင္မင္ရပါေသာ မိတ္ေဆြ အေပါင္းသင္းတို႔ကို မဂၤလာပါလို႔
ႏွဳတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္။ တသြင္သြင္ရယ္ မရပ္မနား လမ္းရွာေနတဲ့ စမ္းေရ၏
ေအးခ်မ္းျခင္းကို ခံစားရပါေစ......

သင္းျပန္႔ၾကဴေမႊး ပန္္းကဗ်ာေလးေတြရဲ့ ေမႊးရနံ႔ကိုလည္း ရွဴရွိုက္နိုင္ၾကပါေစ....

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေမာင္ကိုကိုေအာင္ပါခဗ်ာ... မေလးရွားမွာ အလုပ္လုပ္ေနပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္က မ ေန႔ကမဆိုသလို internet ကို စတင္ အသံုးျပဳတာပါ။

ကၽြန္ေတာ့ဘဝရဲ႔ memory ေလးတခုကဲ့သို႔ ရည္ရြယ္ျပီး ဒီေန႔ feb.25.2011
ေသာၾကာေန႔မွာ blogger ကိုေနေဇာ္လင္း ၏ အကူအညီျဖင့္ kkamemory ဆိုတဲ့
ဆိုဒ္ေလးကို စတင္ဖြင့္လွစ္လိုက္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ စာေပပညာရွင္ မဟုတ္ပါခဗ်။ ခံစားခ်က္ေလးေတြ(ရင္ဖြင္႔ျခင္း)ကိုပဲ
ေရးခ်နိုင္ပါလိမ္႔မည္ု့လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္ ခင္ဗ်။ ေနာက္ျပီး စိတ္ဓာတ္က်ဆင္းျပီး
ဝမ္းနည္း စိတ္ပ်က္စရာ ကၽြန္ေတာ္၏ အားလပ္ခ်ိန္ေလးေတြကိုလည္း ဒီေနရာေလးမွာ
ပဲ စုစည္းခ်င္္လို႔ပါ။

       ေက်းဇူး အရမ္းတင္ပါတယ္ ခင္ဗ်......

                                                            ခင္မင္လွ်က္....

                                                                        kka

0 comments:

Post a Comment